Práce je sdrticem rychlá a pohodlná. S elektrickými drtici nelze vůbec srovnavat
Navod k obsluze motoru je neaktuální, což mě stálo mnoho času a ujetých kilometrů za 2 zarucni opravy. Motor má čidlo hladiny oleje, o čemž není v návodu ani zmínka. Část o merce oleje je proto celkem k ničemu, protože i když je olej mezi ryskami tak čidlo motor vypíná. pokud motor nevysvetlitelne zhasina je třeba dojít olej na maximum
Díky spalovacímu motoru je benzinový zahradní drtič MTF - PS 70 G nezávislý na elektrické energii a navíc velmi výkonný, takže dokáže zpracovat větve s opravdovou lehkostí. Však také zaujme už na první pohled robustní konstrukcí, která umožňuje drtit větve až do průměru 7 cm. Tvar a poloha plnicí násypky umožňují snadné vkládání větví, které drticí systém automaticky natahuje do středové komory s dvou-nožovou frézou umístěnou na vodorovné hřídeli. Nože z ušlechtilé oceli zpracují podávaný materiál na granulovanou drť, jež odchází z drtiče výstupním tunelem s klapkou pro nastavení výšky a vzdálenosti odhozu. Díky ní můžete nastavit odhoz tak, aby drť plnila třeba kolečko nebo přistavený vozík. Velká kola s gumovými obručemi a pohodlné madlo usnadňují manipulaci se strojem.
Zdvihový objem: 212 cm
Spotřeba paliva: 500 – 2000 g/h
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Práce je sdrticem rychlá a pohodlná. S elektrickými drtici nelze vůbec srovnavat
Navod k obsluze motoru je neaktuální, což mě stálo mnoho času a ujetých kilometrů za 2 zarucni opravy. Motor má čidlo hladiny oleje, o čemž není v návodu ani zmínka. Část o merce oleje je proto celkem k ničemu, protože i když je olej mezi ryskami tak čidlo motor vypíná. pokud motor nevysvetlitelne zhasina je třeba dojít olej na maximum